Afspraak

We willen de verspreiding van het coronavirus tegen gaan. Daarom zijn onze openingstijden aangepast. U kunt daardoor niet voor alle producten een afspraak maken om langs te gaan. Veel zaken kunt u online regelen. Lukt dit niet of heeft u een andere vraag? Bel 14010.

Als u een afspraak wilt maken voor een product, zoekt u dit product op op de website. Dan ziet u vanzelf of:

  • u voor dit product een afspraak moet maken,
  • u het product helemaal digitaal kunt aanvragen
  • u een pdf-formulier moet invullen
  • ons moet bellen.

Afspraak annuleren/wijzigen

  • Heeft u de afspraak online gemaakt? Dan krijgt u een e-mail met de plaats en tijd van de afspraak. In die e-mail staat ook een link om uw afspraak af te zeggen.
  • Heeft u een afspraak gemaakt aan de balie of via de telefoon? Bel dan 14010.

U kunt een afspraak maken voor:

Categorieën

Verhuizingen en andere adreszaken Uittreksels en verklaringen Rijbewijs Reisdocumenten Kind Trouwen Rotterdampas Wmo-voorzieningen Overig

Reisdocumenten

Meer informatie over Paspoort en ID-kaart 

Rijbewijs

Meer informatie over Rijbewijs aanvragen of verlengen

Verhuizingen en andere adreszaken

De volgende producten kunt u online regelen. U kunt er tijdelijk geen afspraak voor maken.

U kunt wel een afspraak maken voor:

Uittreksels en verklaringen​​

De volgende producten kunt u online regelen. U kunt er tijdelijk geen afspraak voor maken.

U kunt wel een afspraak maken voor:

Rotterdampas

Kind

Trouwen

De volgende producten kunt u online regelen. U kunt er tijdelijk geen afspraak voor maken.

Wmo-voorzieningen

Voor andere Wmo-producten kunt u nu geen afspraak maken. Regel het online. Of neem via telefoon of mail contact op met het Wmo-loket.

Overig

Sociale Zaken

Voor afspraken met Sociale Zaken gaat u naar de website van IJsselgemeenten.